Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання Рішення Ради суддів України № 35 від 12 травня 2015 року в Бердичівському міськрайонному суді Житомирської області в рамках Проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» проведено анкетування, яке включало в себе: внутрішнє опитування працівників апарату суду та опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду.
В опитуванні взяли участь по 23 респондента за кожною з тем анкетування.
Результати опитування громадян - відвідувачів суду
Особисто себе – 57,9%; іншу особу – 36,8 %; інше - 5,3 % (центр безоплатної правової допомоги).
Цілком обізнаний – 52,2 %; загалом обізнаний – 39,1 %; майже не обізнаний – 4,3 %; зовсім не обізнаний – 4,3 %.
Незадовільно – 17,4 %; задовільно – 34,8 %; добре – 39,1 %; відмінно – 8,7 %; важко сказати – 0.
Незадовільно – 13 %; задовільно – 21,7 %; добре – 39,1 %; відмінно – 26,1 %; важко сказати – 0.
Незадовільно – 30,4 %; задовільно – 13 %; добре – 30,4 %; відмінно – 26,1 %; важко сказати – 0.
Ні – 4,3 %; швидше ні – 4,3 %; швидше так – 4,3 %; так – 69,6 %; важко сказати – 17,4 %.
Ні – 4,3 %; швидше ні – 8,7 %; швидше так – 17,4 %; так – 65,2 %; важко сказати – 4,3 %.
Ні – 8,7 %; швидше ні – 17,4 %; швидше так – 4,3 %; так – 65,2 %; важко сказати – 4,3 %.
Доступність суду для відвідувачів – 8,7 %; зручність та комфортність перебування відвідувачів у суді – 26,1 %; повнота та якість отриманої у суді інформації – 21,7 %; дотримання термінів судового розгляду – 30,4 %; якість роботи працівників апарату суду – 4,3 %; якість роботи судді – 8,7 %.
На це запитання дали відповідь 9 респондентів: троє з яких вказали на проблему відсутності суддів, по одній особі висловилось за виборність суддів, за їх справедливість, професіоналізм, відповідальність та за встановлення контролю над суддями. Також один респондент вказав на не облаштованість місць для відвідувачів, а інший відмітив необхідність проведення судової реформи.
Результати опитування працівників апарату суду
Цілком задоволений – 13 %; швидше задоволений – 52,2 %; швидше не задоволений – 30,4 %; цілком не задоволений – 4,3 %.
Цілком задоволений – 56,5 %; швидше задоволений – 34,8 %; швидше не задоволений – 8,7 %; цілком не задоволений – 0.
Цілком задоволений – 17,4 %; швидше задоволений – 47,8 %; швидше не задоволений – 21,7 %; цілком не задоволений – 13 %.
Я в цьому впевнений – 21,7 %; таке відчуття виникало досить часто – 47,8 %; інколи виникало – 17,4 %; не виникало – 13 %.
Так – 56,5 %; ні – 43,5 %.
Ваша кваліфікація та досвід не дозволяють Вам виконувати роботу вчасно – 0; існує нерівномірність розподілу навантаження – 22,2 %; загальне навантаження на суд є надто великим, тобто „не встигають всі” – 72,2 %; відсутні належні умови праці – 5,6 %.
Такого не було – 30,4 %; до 10 % – 43,5 %; 11-30 % – 17,4 %; 31-50 % – 8,7 %; 51 % і більше – 0.
Іншого працівника апарату суду – 81,3 %; судді – 12,5 %; керівника апарату – 6,3 %; голови суду – 0.
Зросло – 68,2 %; не змінилось – 18,2 %; зменшилось – 13,6 %.
Покращились – 47,8 %; не змінились – 43,5 %; погіршились – 8,7 %.
На це запитання дали відповідь 4 респонденти: три з яких вказали на необхідність підвищення заробітної плати та одна особа вказала на нестачу поваги до себе та оточуючих.