flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про канцелярію Бердичівського міськрайонного суду

                                                                                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                      Наказом керівника апарату Бердичівського міськрайонного суду

                                                                                                                                                      № н-з від 21.05.2020

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про канцелярію Бердичівського міськрайонного суду

Житомирської області

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.0СН0ВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ КАНЦЕЛЯРІЇ

2.1.Основними завданнями канцелярії суду є дотримання загальних правил ведення діловодства в суді та порядку роботи з документами з моменту їх надходження чи створення в суді до відправлення або передавання в архів, звернення до виконання судових рішень.

  1. СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КАНЦЕЛЯРІЇ

3.4 Канцелярію очолює старший секретар суду, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог законодавства про державну службу та трудового законодавства.

3.5. Старший секретар суду:

  1. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ КАНЦЕЛЯРІЇ.

4.3 Працівники канцелярії мають право:

б.ВІДДОВІДАЛЬНІСТЬ

. організацію діяльності канцелярії по виконанню покладених на неї-завдань та функцій.

. організацію оперативної і якісної підготовки і оформлення документів, ведення діловодства згідно з діючими правилами й інструкціями.

. збереженість прийнятих у роботу документів.

. дотримання співробітниками канцелярії трудової дисципліни.

. забезпечення збереженості майна, що знаходиться в канцелярії.

5.1. Працівники канцелярії відповідно до Кодексу законів про працю України, Законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції» несуть відповідальність за порушення трудової дисципліни, невиконання або неналежне виконання (несвоєчасне, неякісне тощо) посадових обов’язків і завдань, бездіяльність або недобросовісне використання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням.