flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Бердичівського міськрайонного суду

 

 

 

У К Р А Ї Н А

 

БЕРДИЧІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ

СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

НАКАЗ

 

 

26.12.2024                    м. Бердичів                    № 23-З

 

 

Про затвердження  Порядку

проведення оцінування результатів

службової діяльності державних службовців

Бердичівського  міськрайонного суду

 

 

         Відповідно до статті 44 Закону України "Про державну службу", Типового Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постанової Кабінета міністрів України від 23.08.2017 р. № 640 (зі змінами), 

 

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Затвердити Порядок проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Бердичівського міськрайонного суду Житомирської області.
  2. Довести наказ та Порядок про проведення оцінювання до відома державних службовців апарату Бердичівського міськрайонного суду Житомирської області.
  3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

Керівник апарату суду                                               Любов ПАСІЧНИК

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО:
                                                                                                                                                                                  Наказом керівника апарату Бердичівського міськрайоного суду
                                                                                                                                                                                  від 26.12.2024 р. №  23-З

 

ПОРЯДОК
проведення оцінювання результатів службової діяльності

державних службовців Бердичівського міськрайонного суду Житомирської області

 

Загальні питання

 

  1. Цей Порядок визначає процедуру проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Бердичівського міськрайонного суду Житомирської області.
  2. Метою оцінювання є визначення якості виконання державним службовцем поставлених завдань, а також прийняття рішення щодо його преміювання, планування службової кар’єри.
  3. Оцінювання проводиться з дотриманням принципів об’єктивності, достовірності, доступності та прозорості, взаємодії та поваги до гідності державного службовця.
  4. Учасниками оцінювання є:

державний службовець;

безпосередній керівник структурного підрозділу державного службовця, який займає посаду державної служби категорії  «В»;

суб’єкт призначення (керівник апарату суду або його заступник);

головний спеціаліст по роботі з персоналом.

  1. Державний службовець:

бере участь у визначенні своїх завдань і ключових показників, а також у їх періодичному перегляді;

ознайомлюється з визначеними завданнями і ключовими показниками;

аналізує виконання визначених завдань і ключових показників;

ознайомлюється з пропозиціями щодо оцінювання результатів службової діяльності або результатами виконання завдань і з висновком щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців (далі - висновок).

  1. Головний спеціаліст по роботі з персоналом державного органу, в якому працює державний службовець, надає консультативну допомогу учасникам оцінювання та здійснює заходи щодо організації оцінювання, у тому числі підготовку проектів наказів про:

визначення результатів виконання завдань державними службовцями, які займають посади державної служби категорії «Б» або «В», із списком державних службовців;

затвердження висновку щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорії «Б» або «В».

  1. Оцінювання проводиться на підставі ключових показників, визначених з урахуванням посадових обов’язків державного службовця, а також дотримання ним загальних правил етичної поведінки та вимог законодавства у сфері запобігання корупції.
  2. Оцінювання результатів службової діяльності державного службовця, на якого покладено виконання обов’язків за вакантною посадою державної служби або виконання обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця, проводиться за тією посадою державної служби, яку він займає.

У разі звільнення державного службовця або його переведення на іншу посаду державної служби до затвердження висновку процедура оцінювання за посадою державної служби, яку він займав, припиняється. Відповідні відомості зазначаються в особовій картці такого державного службовця.

  1. Оцінювання проводиться поетапно:

визначення завдань і ключових показників;

визначення результатів виконання завдань;

затвердження висновку (крім випадків, коли жодне із визначених завдань не підлягає оцінюванню).

  1. Оформлення документів, здійснюється державними службовцями у паперовій формі з використанням власноручних підписів.

Обговорення та співбесіди з учасниками оцінювання, передбачені на відповідних етапах оцінювання, можуть проводитися за фізичної присутності учасників або дистанційно шляхом застосування технічних засобів.

  1. Визначення завдань і ключових показників для державного службовця здійснюється з урахуванням його основних посадових обов’язків. Завдання і ключові показники повинні зосереджуватись на досягненні завдань, установлених для Бердичівського міськрайонного суду, та відображати кінцевий результат, на досягнення якого спрямована службова діяльність державного службовця, вимірюватися в кількісному та/або якісному вираженні. Завдання і ключові показники, визначені для державних службовців у Бердичівському міськрайонному суді не можуть дублюватися, крім завдань і ключових показників, визначених для державних службовців, посадові обов’язки яких збігаються.

Для державного службовця визначається від двох до п’яти завдань.

Строк виконання завдання повинен бути реальним для досягнення необхідного результату та визначатися з урахуванням строку прийняття наказу про визначення результатів виконання завдань.

  1. Визначення завдань і ключових показників для заступника керівника здійснюється після визначення завдань і ключових показників для керівника апарату суду.

Визначені для державного службовця завдання і ключові показники зберігаються в його особовій справі, а їх копії (в паперовій або електронній формі) – у державного службовця та його безпосереднього керівника.

  1. Завдання і ключові показники для державного службовця на наступний рік визначаються у грудні до 01 січня року, що передує звітному.

Завдання і ключові показники для державного службовця на поточний рік визначаються у січні - липні цього року в разі призначення  на посаду державної служби, виходу на роботу після відсутності на службі, поновлення на посаді державної служби. Такі завдання і ключові показники визначаються протягом десяти робочих днів після призначення або виходу на роботу.

Якщо завдання і ключові показники для державного службовця неможливо визначити у строк, передбачений цим пунктом, у зв’язку з його тимчасовою відсутністю, зокрема тимчасовою непрацездатністю, відпусткою, професійним навчанням, вони визначаються протягом п’яти робочих днів після виходу на роботу.

 Завдання і ключові показники для таких державних службовців на поточний рік не визначаються, якщо вихід на роботу або початок виконання посадових обов’язків настають у серпні - грудні поточного року.

Для державних службовців, які перебувають у службових відрядженнях, завдання і ключові показники визначаються в установленому порядку.

  1. На основі визначених для державного службовця завдань і ключових показників, потреб у професійному навчанні (у разі їх визначення), а також за результатами оцінювання службової діяльності державного службовця (у разі наявності) такий державний службовець разом із головним спеціалістом по роботі з персоналом складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальну програму професійного розвитку (далі - індивідуальна програма).

Індивідуальна програма складається протягом не пізніше десяти робочих днів після визначення для державного службовця завдань і ключових показників.

  1. Визначення результатів виконання завдань проводиться у жовтні - грудні за період з 1 січня поточного року або з дати визначення завдань і ключових показників до дати прийняття наказу про визначення результатів виконання завдань.
  2. Визначення результатів виконання завдань та затвердження висновку не проводяться, якщо період між визначенням завдань і ключових показників та прийняттям наказу про визначення результатів виконання завдань становить меншетрьох місяців, а також якщо на дату прийняття такого наказу державний службовець:

тимчасово відсутній на службі протягом семи місяців підряд;

перебуває у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами, для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, без збереження заробітної плати”;

відсутній на службі у зв’язку з призовом на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийняттям на військову службу за контрактом, зокрема шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду;

відсутній на службі у зв’язку з проходженням спеціальної підготовки кандидатами на посаду судді відповідно до статті 77 Закону України “Про судоустрій і статус суддів”;

відсторонений від виконання посадових обов’язків (повноважень) у порядку, визначеному законом.

  1. Для визначення результатів виконання завдань суб’єктом призначення приймається наказ, в якому зазначається:

список державних службовців;

строк визначення результатів виконання завдань.

  1. Висновок затверджується наказом керівника апарату суду у грудні звітного року.

Головний спеціаліст по роботі з персоналом ознайомлює  державного службовця із затвердженим висновком.

  1. Наказ керівникаапарату суду про преміювання державних службовців, які займають посади державної служби категорії «В» та отримали відмінні оцінки за результатами оцінювання, видається на підставі затвердженого висновку.

Оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В»

  1. Завдання і ключові показники державних службовців, які займають посади державної служби категорії «Б» і «В», визначаються за формою згідно з додатком 7.
  2. Завдання і ключові показники після їх обговорення з державним службовцем визначаються такими особами:

державним службовцям, які обіймають посади керівника апарату суду -  головою  суду або його заступником, а в разі їх відсутності – начальником територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області;

заступнику керівника апарату суду – керівником апарату суду;

державним службовцям, які обіймають посади керівників самостійних структурних підрозділів суду – керівником апарату суду або його заступником;

державним службовцям, які займають посади державної служби категорії «В» -  керівником апарату суду або його заступником, за погодженням з безпосереднім керівником структурного підрозділу (в разі його наявності).

  1. Індивідуальна програма державного службовця, який займає посаду державної служби категорії «Б»або«В», складається за формою згідно з додатком 8, погоджується безпосереднім керівникомструктурного підрозділу (в разі його наявності) та затверджується керівником апарату судуабо його заступником.
  2. Завдання і ключові показники для державного службовця, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В», можуть переглядатись (коригуватись або відмінятись) у разі, коли на їх виконання впливають прийняті нормативно-правові акти або внесені зміни (до положення про суд, посадові інструкції тощо).

 Перегляд завдань і ключових показників, здійснюється не частіше одного разу на квартал відповідно. У разі відміни раніше визначеного завдання для такого державного службовця може бути визначено нове завдання.

  1. Для визначення результатів виконання завдань керівник апарату суду або його заступник, спільно з безпосереднім керівником структурного підрозділу (в разі його наявності) проводить з державним службовцем, який займає посаду державної службикатегорії «В», оціночну співбесіду.

У разі тимчасової відсутності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В», або його повторної неявки для проходження оціночної співбесіди у визначені керівником строки визначення результатів виконання завдань проводиться безпосереднім керівникомструктурного підрозділу (в разі його наявності) та керівником апарату суду або його заступником без оціночної співбесіди в установлений строк. У разі тимчасової відсутності у зв’язку з відрядженням або відпусткою такого державного службовця за його заявою - оціночна співбесіда та визначення результатів виконання завдань проводяться раніше.

  1. Перед проведенням оціночної співбесіди державний службовець, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В», заповнює форму щодо результатів виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, за відповідний рік згідно з  додатком 9 у частині відомостей щодо себе та займаної посади, опису досягнутих результатів у розрізі кожного визначеного завдання та строку його фактичного виконання. Державний службовець заповнює зазначену форму у відповідній частині і передає її керівникові в електронній формі.

У разі тимчасової відсутності державного службовця або ненадання ним зазначеної форми, заповненої у відповідній частині, такі відомості зазначаються керівником апарату суду.

  1. Оціночна співбесіда проводиться на основі усних пояснень державного службовця, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В», про виконання завдань і ключових показників та його письмового звіту. Під час оціночної співбесіди також розглядаються пропозиції щодо завдань і ключових показників на наступний період та визначаються потреби у професійному навчанні (крім випадку, коли державному службовцю виставлено негативну оцінку). Потреби у професійному навчанні визначаються у вигляді професійних компетентностей, які необхідно набути або вдосконалити державному службовцю.

Після проведення оціночної співбесіди керівником апарату судуабо його заступником заповнюється форма щодо результатів виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В», за відповідний рік згідно з додатком 9, у частині виставлення балів, визначення оцінки та їх обґрунтування. Керівник апарату суду (або його заступник) разом з безпосереднім керівником структурного підрозділу (в разі його наявності) виставляє державному службовцю негативну, позитивну або відмінну оцінку (крім випадків, коли жодне із завдань не підлягає оцінюванню) з її обґрунтуванням на основі розрахунку середнього бала за виконання кожного визначеного завдання (з урахуванням досягнення ключових показників) за критеріями визначення балів згідно з додатком 5.

Керівник апарату суду (або його заступник) забезпечує ознайомлення державного службовця з результатами виконання завдань.

Визначені потреби у професійному навчанні зазначаються державним службовцем в індивідуальній програм за формою згідно з додатком 8.

  1. Керівник апарату суду (або його заступник) передає головному спеціалісту по роботі з персоналом оформлену в установленому порядку форму щодо результатів виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В», за відповідний рік згідно з додатком 9 для зберігання в особовій справі такого державного службовця.

У разі відсутності державного службовця під час проведення оціночної співбесіди, керівник апарату суду (або його заступник) передає головному спеціалісту по роботі з персоналом зазначену форму без відмітки про ознайомлення державного службовця. Державний службовець зобов’язаний ознайомитися з результатами виконання завдань протягом п’яти робочих днів після виходу на роботу.

28  Головний спеціаліст по роботі з персоналом узагальнює результати виконання завдань державними службовцями.

Якщо за підсумками визначення результатів виконання завдань державному службовцю виставлена негативна оцінка безпосереднім керівником структурного підрозділу (в разі його наявності), головний спеціаліст по роботі з персоналом  інформує про це керівника апарату суду та передає йому матеріали оцінювання такого державного службовця. Для встановлення обґрунтованості виставлення державному службовцю негативної оцінки керівник апарату суду вивчає матеріали оцінювання і в разі необхідності заслуховує пояснення відповідного державного службовця та/або його безпосереднього керівникаструктурного підрозділу (в разі його наявності).

У разі необґрунтованості негативної оцінки, виставленої державному службовцю, керівник апарату суду зазначає про це (з відповідним обґрунтуванням) у формі згідно з додатком 9.

  1. Висновок щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В», в якому виставляється негативна, позитивна або відмінна оцінка, за формою згідно з додатком 6 затверджується наказом керівника апарату суду (або заступником).

У разі коли жодне із завдань державного службовця, який займає посаду державної служби категорії Б або В, не підлягає оцінюванню, а також у випадку виставлення негативної оцінки, висновок не затверджується. У такому разі процедура оцінювання результатів службової діяльності відповідного державного службовця припиняється. Відповідні відомості зазначаються в особовій картці такого державного службовця.

Оскарження результатів оцінювання

  1. У разі отримання державним службовцем негативної оцінки відповідний висновок може бути оскаржений таким державним службовцем.
  2. Оскарження висновку щодо результатів оцінювання службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В», здійснюється відповідно до статті 11 Закону України “Про державну службу”.

У скарзі державним службовцем зазначаються зауваження до балів за виконання того чи іншого завдання та наводяться факти, які спростовують критерії, що відповідають згаданому балу.

  1. Висновок скасовується суб’єктом призначення або судом у частині оцінювання результатів службової діяльності конкретного державного службовця.

Зазначений висновок не підлягає скасуванню, якщо допущені процедурні порушення, які не впливають на результати оцінювання.

  1. Якщо протягом двох місяців після затвердження висновку прийнято рішення про скасування висновку в частині оцінювання результатів службової діяльності конкретного державного службовця, щодо цього державного службовця повторно проводяться такі етапи оцінювання:

визначення результатів виконання завдань;

затвердження висновку (крім випадків, коли жодне із визначених завдань не підлягає оцінюванню).

Зазначені етапи оцінювання проводяться:

не пізніше двох тижнів після прийняття рішення про скасування висновку щодо оцінювання результатів службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії Б або В.

У разі прийняття рішення про скасування висновку в частині оцінювання результатів службової діяльності державного службовця після спливу двомісячного строку з моменту затвердження такого висновку процедура оцінювання результатів службової діяльності державного службовця вважається припиненою (повторне визначення результатів виконання завдань та затвердження висновку не проводяться). Відповідні відомості зазначаються в особовій картці державного службовця.

 

 

 

 

Додаток 5
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 30 вересня 2022 р. № 1106)

 

КРИТЕРІЇ
визначення балів

Бал

Критерії визначення балів

Не підлягає оцінюванню

Завдання не могло бути виконано через обставини, які об’єктивно унеможливили його виконання і щодо яких державний службовець не міг впливати чи пропонувати інший спосіб виконання завдання, зокрема через тимчасову непрацездатність, відсторонення від виконання посадових обов’язків (повноважень), простій, тимчасову відсутність державного службовця з інших причин

“0”

Завдання не виконано або під час його виконання порушено вимоги законодавства у сфері запобігання корупції

“1”

Завдання виконано частково, результати не можуть бути використані через необхідність суттєвого доопрацювання, до виконання завдання державний службовець підійшов формально, чим нівелював практичну цінність отриманого результату, або завдання виконане з демонстрацією неспроможності одночасного забезпечення на належному рівні і своєчасного виконання посадових обов’язків, або під час виконання такого завдання порушено вимоги правил етичної поведінки, або процес досягнення результату чи сам результат мав негативний відгук з боку користувачів, споживачів, співвиконавців, керівництва тощо

“2”

Завдання виконано, але з порушенням строку виконання та/або із залученням до виконання завдання інших осіб (під час виконання роботи державний службовець потребував надання зразків документів, допомоги у виробленні алгоритму роботи, аналізі нормативно-правових актів, суттєвому коригуванні проектів документів, проявляв низьку самостійність, недостатність знань нормативно-правових актів, вимог до підготовки службових документів, потребував нагадувань і високої міри контролю з боку керівника тощо)

“3”

Завдання виконано своєчасно, результат якого повною мірою можна використати в роботі. Робота проводилась ефективно з дотриманням правил етичної поведінки

“4”

Завдання виконано своєчасно (завчасно), результат високої якості, його досягнуто з високим ступенем самостійності (за необхідності командної роботи), ініціативності, робота проводилась ефективно, з дотриманням правил етичної поведінки. Під час виконання завдання державним службовцем вносилися пропозиції щодо інших документів, процесів, процедур, заходів або їх удосконалення. Пройдено професійне навчання відповідно до індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальної програми професійного розвитку, за результатами якого нараховано не менше ніж 0,4 кредиту Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС)

 

 

 

Додаток 6
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 30 вересня 2022 р. № 1106)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом (розпорядженням)
від                20 р. №

 

ВИСНОВОК
щодо оцінювання результатів службової діяльності
державних службовців

 

Власне ім’я та прізвище державного службовця

Найменування посади

Оцінка (негативна, позитивна, відмінна)

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 7
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 30 вересня 2022 р. № 1106 )

 

ЗАВДАННЯ
і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії
Б або В, на _______ рік

 

Найменування державного органу _________________________________________________

Власне ім’я та прізвище __________________________________________________________

категорія посади:

 

Б

 

В

Найменування посади _____________________________

Найменування структурного підрозділу* _______________________________________________________________________________

Найменування самостійного структурного підрозділу* ________________________________

 

Завдання:

 

первинне

 

переглянуте

 

Порядковий номер

Завдання (визначається після обговорення з державним службовцем)

Ключові показники результативності, ефективності та якості**

Строк виконання

Завдання змінено (так/ні)

 

Погоджено***

_________________________________
(найменування посади)

 

 

________________________________________
(найменування посади особи, яка визначила
завдання і ключові показники)

_______
(підпис)

________________________
(власне ім’я та прізвище)

 

_________
(підпис)

___________________________
(власне ім’я та прізвище)

“____” ____________ 20___ р.

 

“____”______________ 20___ р.

         

 

Ознайомлення державного службовця

__________
(підпис)

________________________________
(власне ім’я та прізвище)

 

 

“____”______________ 20___ р.

__________

* Зазначається за наявності.

** Зазначаються кількісні та/або якісні показники, яким повинен відповідати результат виконання завдання та за якими оцінюватимуться результати службової діяльності (строк, кількість, відсоток, кількість допустимих відхилень, умови, що свідчать про якість, тощо).

*** Зазначається для державних службовців, зазначених в абзаці восьмому пункту 34 Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 р. № 640, та у разі, коли керівник самостійного структурного підрозділу не є безпосереднім керівником державного службовця.

 

 

Додаток 8
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 30 вересня 2022 р. № 1106)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ*
_________________________________
(найменування посади)

________ _________________________

(підпис)  (власне ім’я та прізвище)

“_____” __________________ 20___ р.

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА
професійного розвитку державного службовця, який займає посаду державної служби категорії
Б або В, на _______ рік

 

Найменування державного органу __________________________________________________

Власне ім’я та прізвище ___________________________________________________________

категорія посади:

 

Б

 

В

Найменування посади ______________________________

Найменування структурного підрозділу** ________________________________________________________________________________

Найменування самостійного структурного підрозділу** _______________________________

 

Найменування професійної компетентності***

Види професійного навчання (підготовка, підвищення кваліфікації за професійними (сертифікатними) та/або короткостроковими програмами, стажування, самоосвіта)

Орієнтовні напрями/
теми професійного навчання

 

__________________________
(найменування посади
державного службовця)

________
(підпис)

________________________
(власне ім’я та прізвище)

_______
(дата)

__________________________
(найменування посади
безпосереднього керівника)

________
(підпис)

________________________
(власне ім’я та прізвище)

______
(дата)

__________________________
(найменування посади уповноваженого працівника служби управління персоналом)

________
(підпис)

________________________
(власне ім’я та прізвище)

_______
(дата)

 

_______

* Зазначається у разі, коли керівник самостійного структурного підрозділу не є безпосереднім керівником державного службовця.

** Зазначається за наявності.

*** Примірний перелік професійних компетентностей: знання законодавства, професійні знання, іноземна мова, лідерство, прийняття ефективних рішень, комунікація та взаємодія, впровадження змін, управління організацією роботи та персоналом, цифрова грамотність, командна робота тавзаємодія, сприйняття змін, європейська інтеграція.

У разі потреби професійні компетентності деталізуються, зокрема щодо галузі законодавства, сфери професійних знань, іноземної мови.

 

 

 

Додаток 9
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 30 вересня 2022 р. № 1106)

 

РЕЗУЛЬТАТИ
виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії
Б або В, за _______ рік

 

Найменування державного органу __________________________________

Власне ім’я та прізвище ___________________________________________

категорія посади:

 

Б

 

В

Найменування посади ___________________

Найменування структурного підрозділу* _____________________________

Найменування самостійного структурного підрозділу* _________________

Порядковий номер

Досягнутий результат (відповідно до показників результативності, ефективності та якості)

Строк фактичного виконання

Бал**

Середній бал _____***

 

Оцінка***

Середній бал

 

відмінна

від

3,65

до

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

позитивна

від

2,5

до

3,64

 

 

 

 

 

 

 

 

 

негативна

від

0

до

2,49

 

Обґрунтування оцінки:

 

 

 

_________________________________
(найменування посади
безпосереднього керівника)

________
(підпис)

_______________________
(власне ім’я та прізвище)

________
(дата)

_________________________________
(найменування посади керівника
самостійного структурного
підрозділу)****

________
(підпис)

_______________________
(власне ім’я та прізвище)

________
(дата)

Ознайомлення державного службовця

________
(підпис)

_______________________
(власне ім’я та прізвище)

________
(дата)

 

Обґрунтування суб’єкта призначення щодо незгоди з негативною оцінкою*****:

 

 

__________

* Зазначається за наявності.

** Виставляється бал у значенні від “0” до “4” або “Не підлягає оцінюванню” відповідно до встановлених критеріїв (додаток 5 до Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 р. № 640).

*** Не заповнюється у разі, коли жодне із завдань не підлягає оцінюванню.

**** Зазначається у разі, коли керівник самостійного структурного підрозділу не є безпосереднім керівником державного службовця.

***** Заповнюється суб’єктом призначення у разі встановлення необґрунтованості виставлення державному службовцю негативної оцінки.