Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
А Н А Л І З
по розгляду звернень громадян
за 1 квартал 2015 року
Бердичівським міськрайонним судом Житомирської області
Бердичівським міськрайонним судом Житомирської області робота щодо розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Конституції, закону „Про звернення громадян”, указу Президента „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
В 1 кварталі 2015 року до Бердичівського міськрайонного суду Житомирської області надійшло 18 звернень громадян. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року відбулося збільшення на 15 звернень.
Кількісні дані щодо структури звернень за їх видами:
- 16 заяв;
- 2 скарги.
Звернень, які за характером є втручанням у процесуальну діяльність суду щодо розгляду конкретних справ, в суд не надходило.
18 звернень надійшли від громадян. Колективних звернень до суду не надходило.
17 звернень розглянуті по суті. 1 звернення повернуто відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”.
Розгляд звернень було здійснено у встановлені законом строки.
16 звернень розглянуто до 5 днів, 1 звернення до 15 днів
Не розглянутих звернень на кінець звітного періоду немає.
Звернень громадян залишених без розгляду з причин неналежного оформлення (відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”) не було.
Повторних звернень не надходило.
За фактами, викладеними у зверненнях громадян, завжди проводилися ретельні перевірки, за результатами яких заявникам надано обґрунтовані та вичерпні відповіді, роз’яснено положення чинного законодавства.
Голова Бердичівського
міськрайонного суду Г.М.Заїка