flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз по розгляду звернень громадян за 9 місяців 2014 року

 

                                                      А Н А Л І З

                   по розгляду звернень громадян за 9 місяців 2014 року

                            Бердичівським міськрайонним судом

        

Діловодство   щодо   звернень   громадян  ведеться   відповідно   до ст.40 Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, Указу  Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної   влади та органів місцевого самоврядування”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, Законами України “Про статус народного депутата України”, ”Про статус депутатів місцевих рад”.

         За 9 місяців  2014 року  до Бердичівського міськрайонного суду надійшло 74 звернення громадян. У порівнянні з аналогічним періодом 2013 року відбулося збільшення на 39 звернень.

         Кількісні дані щодо структури звернень за їх видами:

-         71 заява;

-         3 скарги.

         Характер звернень по змісту слідуючий:

                   інші питання -71;

                   порушення процесуального законодавства-1;

                   на неетичну поведінку-1.      

Звернень, які  за  характером  є  втручанням  у  процесуальну діяльність суду  щодо  розгляду  конкретних  справ, в  суд  не  надходило.

         71 звернення  розглянуті по суті. 3 звернення направлені за належністю.

         Загальна кількість громадян, що звернулися до Бердичівського міськрайонного суду - 73, від юридичних осіб надійшло - 1 звернення.

         Колективних звернень до суду не надходило.

         58 звернень  розглянуто до 5 днів, 13 звернень до 15 днів.

         Не розглянутих звернень на кінець звітного періоду немає.

         Звернень громадян залишених без розгляду з причин неналежного оформлення (відповідно до ст.5 Закону України „Про звернення громадян” не було.

         Пропозиції, заяви і скарги реєструються в загальному порядку. Про результат розгляду  зацікавлені особи повідомляється письмово або усно, за їх бажанням.

         Ті звернення (скарги), які надходять в іншому порядку, передаються голові суду, який своєю резолюцією встановлює термін його вирішення та дає конкретні вказівки виконавцям. Контроль за їх виконанням покладено на голову суду.

         Письмові відповіді та супроводжувальні листи, пов'язані з розглядом звернень громадян, мотивовані і відповідають нормам чинного законодавства.

         Бердичівським  міськрайонним  судом проводиться певна робота для поліпшення діяльності спрямованої на виконання Закону України "Про звернення громадян", а саме розроблено графік прийому громадян керівництвом Бердичівського міськрайонного суду, що дає можливість фактично щоденно вирішувати виникаючі питання.

 

        

 

Голова Бердичівського

         міськрайонного суду                                                              Г.М.Заїка