flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз про розгляд звернень громадян за 2013 рік

 

А Н А Л І З

                       по розгляду звернень громадян за 12 місяців 2013 року

                               Бердичівським міськрайонним судом

 

 

        За 12 місяців  2013 року  до Бердичівського міськрайонного суду надійшло 45 звернень громадян. У порівнянні з аналогічним періодом 2012 року відбулося збільшення на 2 звернення.

        Кількісні дані щодо структури звернень за їх видами:

-         30 заяв, що становить 67 % від загальної кількості звернень;

-         15 скарг, що становить 33 % від загальної кількості звернень;

 

Звернення, які  за  характером  є  втручанням  у  процесуальну діяльність суду  щодо  розгляду  конкретних  справ, в  суд  не  надходило.

        41 звернення  розглянуті по суті, залишених без розгляду з причин неналежного оформлення ( відповідно до ст.5 Закону України “Про звернення громадян”)  не було. 

Повторних звернень не зареєстровано. Колективних звернень до суду не надходило.

4 звернення направлені за належністю

Загальна кількість громадян, що звернулися до Бердичівського міськрайонного суду 41, чотири звернення надійшло від юридичних осіб.

        39 звернень громадян розглянуто до 5 днів, 2 звернення до 15 днів.

        Не розглянутих звернень на кінець звітного періоду не має.

Пропозиції, заяви і скарги реєструються в загальному порядку. Про результат розгляду  зацікавлені особи повідомляється письмово або усно, за їх бажанням.

        Ті звернення (скарги), які надходять в іншому порядку  передаються голові суду, який своєю резолюцією встановлює термін його вирішення та дає конкретні вказівки виконавцям. Контроль за їх виконанням покладено на голову суду.

        Письмові відповіді та супроводжувальні листи, пов'язані з розглядом звернень громадян,  мотивовані і відповідають нормам чинного законодавства.

        Бердичівським  міськрайонним  судом проводиться певна робота для поліпшення діяльності спрямованої на виконання Закону України "Про звернення громадян", а саме розроблено графік прийому громадян, що дає можливість фактично щоденно вирішувати виникаючі питання.

Діловодство   щодо   звернень   громадян  ведеться   відповідно   до ст.40 Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу  Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України, Законом України „Про статус народного депутата України”, „Про статус депутатів місцевих рад”.

 

 

 

 

        В.о.голови Бердичівського

        міськрайонного суду                                              А.Є.Вельмик